Binnenkort zullen wij samen met onze partner Scansys onderstaande webinar gaan verzorgen.

Ontdek het gemak en de voordelen van geautomatiseerde factuur- en postverwerking

Bijzen&Dekker laat in samenwerking met ScanSys tijdens dit webinar zien hoe het volledige proces van facturen van binnenkomst tot verwerking of betaling verloopt. Naast de mogelijkheid van het digitaal delen en beoordelen van  facturen, krijgt u grip op dit proces doordat dit in een geïntegreerde oplossing wordt vastgelegd.

Herkent u dit?

  • Veel fysieke handelingen (maken van kopiefacturen en kopiepoststukken om de diverse betrokkenen van een versie te voorzien)
  • Proces is arbeidsintensief (veel mensen zijn betrokken en veelal bezig met zoeken en mensen vragen om reactie etc)
  • Facturen raken zoek (doordat het fysieke stukken zijn raken deze nogal eens zoek)
  • Facturen moeilijk traceerbaar (bij wie ligt een factuur ter beoordeling)
  • F & A heeft onvoldoende grip (wanneer kan ik gaan betalen, wat is de status etc.)
  • Kwestieafhandeling kost veel tijd (geen grip, geen transparantie en dus te veel handelingen en onnodige tijdsbesteding
  • Doorlooptijd is te lang (mislopen van betalingskortingen)

Door dit proces te automatiseren bespaart u kostbare tijd, archiefruimte en uw documenten en facturen zijn altijd inzichtelijk en binnen handbereik.

Alvast een plekje reserveren voor deze webinar? Schrijf u nu dan alvast in en wij zullen u persoonlijk contacten zodra de datum van de webinar bekent is.

Inschrijving webinar